Każdy towar zakupiony w sklepie internetowym bluewater24.pl objęty jest gwarancją producenta i podlega wymianie, jeśli posiada wady techniczne.
Reklamowany towar wymienimy na pełnowartościowy lub jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy pieniądze.
Do odsyłanego produktu prosimy koniecznie dołączyć rachunek. W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem należy przesłać fakturę VAT lub paragon.
Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu, nie nosi śladów używania i nie posiada wad z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji.
Towar nie może być zwrócony niekompletny, a opakowanie uszkodzone.
Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu opakowania (np. folii) lub plomby zabezpieczającej.
Uwaga - produkty Blue Water oraz Art Platino (baterie, armatura łazienkowa, itp., zamawiane są indywidualnie pod klienta w chwili wpłynięcia zlecenia / zakupu. W związku z powyższym nie ma możliwości ich zwrotu. Towar zamawiany jest i wysyłany do Państwa bezpośrednio od importera. Dokładny opis, wymiary i dane techniczne udostępniamy w opisie produktu lub pod zapytanie na maila.
Prosimy zatem o przemyślane zakupy, gdyż te produkty nie podlegają zwrotowi. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pobierz)
Formularz zwrotu nie dotyczy produktów Blue Water oraz Art Platino.