Strona główna » Regulamin

Producenci

Statystyka

  • Ilość produktów: 1276
  • Sklep odwiedziło: 1242297 klientów
  • Sklep działa od: 30-07-2014

Promocje

Promocja Darmowa wysyłkaSystem nanofiltracyjny NanoPad

System nanofiltracyjny NanoPad1 590,00 zł1 490,00 zł brutto1 211,38 zł netto

PromocjaWkład zmiękczający wodę 10"

Wkład zmiękczający wodę 10"28,00 zł22,90 zł brutto18,62 zł netto

PromocjaNiskociśnieniowy promiennik amalgamatowy TMA  AMX1-AMX16

Niskociśnieniowy promiennik amalgamatowy TMA AMX1-AMX161 022,00 zł970,00 zł brutto788,62 zł netto

Promocja Hit Darmowa wysyłkaWszechstronny filtr nablatowy RO Fresh

Wszechstronny filtr nablatowy RO Fresh7 999,00 zł7 800,00 zł brutto6 341,46 zł netto

Kontakt

  • AQUAMOT Systemy Uzdatniania Wody
    mBank
    25 1140 2004 0000 3202 8349 5992
    NIP: 7821314476
  • E-mail:kontakt@bluewater24.pl
  • Telefon+48 508 398 286
  • FAX62 720 37 92
  • Godziny działania sklepuPn.-Pt.: 9:00-16:00

Systemy płatności

  • Przelewy24
  • Hotpay
  • Bluemedia
  • MBANK Raty
Przelewy24
 
  • OXYLINE
  • Baner_supreme_soft
  • OXYDIZER
  • FIRMA
  • czysta woda
  • Dostawa gratis
  • JUDO
0123456
0

Regulamin

I. Postanowienia ogólne.
 
1. Właścicielem sklepu internetowego www.bluewater24.pl jest firma AQUAMOT Tomasz Pałasz, Krańcowa 35, 63-410 Ostrów Wlkp., NIP 7821314476, Regon 631057276
2. Złożenie zamówienia w sklepie bluewater24.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
 
II. Rejestracja klienta.

 
4. Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.
 
III. Przyjęcie i realizacja zamówienia.
 
5. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronach sklepu.
6. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
7. Zamówienia są potwierdzane drogą elektroniczną (e-mail) i telefonicznie. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić nie będą realizowane, a Zamawiający będzie o tym stanie powiadomiony pocztą elektroniczną, (w przypadku jeżeli poda prawidłowy adres e-mail).
8. Firma Aquamot zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
9. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w złotówkach i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
10. Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Klient lub Sprzedawca (w przypadku dostawy promocyjnej / gratisowej).
11. Firma Aquamot zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (weekendy i święta).
12. Terminy realizacji zamówień wynoszą od 1-10 dni ( w zależności o produktu: zmiękczacze odżelaziacze, stacje gabarytowe ok. 3 -10 dni, produkty gotowe, np. wkłady, systemy domowe RO, ...  - 48h. 
13. Sprzedający pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do klienta zgodnie z cennikiem usług na stronie.
14. Każda transakcja będzie potwierdzana paragonem lub fakturą VAT.
15. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru lub przelewem na konto firmy Aquamot. W przypadku płatności przelewem zamówiony towar zostanie wysłany do Klienta po wpłynięciu należności na konto firmy AQUAMOT.


SPOSOBY PŁATNOŚCI:
Za zamówione produkty można dokonywać płatności na następujące sposoby:

  • płatność za pobraniem - przy odbiorze bezpośrednio kurierowi
  • przelew na konto bankowe: mBank 25 1140 2004 0000 3202 8349 5992
  • on-line poprzez system: przelewy24.pl   / raty przez przelewy24.pl
  • karty płatnicze, BLIK

Wystawione faktury korekty będą rozliczane przez nabywcę i sprzedawcę z datą wystawienia faktury korekty. 

Sklep oferuje możliwość dokonywania wyboru sposobu płatności i przesyłki zgodnie z informacją, która wyświetla się w kolejnych etapach składania zamówienia. Niektóre formy wysyłki mogą powodować dodatkowe koszty.
16. Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
 
IV. Gwarancja i reklamacje.
 
17. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera). Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
18. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się z biurem firmy AQUAMOT (biuro@bluewater24.pl)
19. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - przesyłka nie może być rozpakowana). Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt z biurem firmy Aquamot.
20. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu. Uwaga -  produkty Blue Water oraz Art Platino (baterie, armatura łazienkowa, itp.,  zamawiane  są indywidualnie pod klienta w chwili wpłynięcia zlecenia / zakupu. W związku z powyższym nie ma możliwości ich zwrotu. Towar zamawiany jest i wysyłany do Państwa bezpośrednio od importera. Dokładny opis, wymiary i dane techniczne udostępniamy w opisie produktu lub pod zapytanie na maila. Prosimy zatem o przemyślane zakupy.  

21. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.
22. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem firmy Aquamot za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego oraz opisać przedmiot reklamacji.
23. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach: - towarów, które noszą ślady użytkowania lub mają zniszczone oryginalne opakowanie.
24. W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres firmy Aquamot z załączonym opisem wady i kserokopią faktury VAT.
 
V. Postanowienia końcowe.
 
25. W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających ww. warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto lub przekazem pocztowym na podany na zamówieniu adres, po potrąceniu kosztów manipulacyjnych w wysokości 5% kosztu zamówienia brutto.
26. Firma Aquamot zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby firmy AQUAMOT. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
27. Firma AQUAMOT zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Firma AQUAMOT zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.
28. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
29. Firma AQUAMOT zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.


Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pobierz)
Formularz zwrotu nie dotyczy produktów Boraz Art Platino. 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu